tisdag 24 augusti 2010

En helt vanlig dag...

...förrutom att det är Linda's födelsedag, hurra hurra hurra!

Nu sitter jag i datasalen tillsammans med Anna.
Har precis druckit en svag kopp kaffe.
En timme till lunch och jag längtar redan. Mat är gott!

Sedan ska jag ha Samhälle B. Jag är peppad!
Så jag håller tummarna för bra lärare, då Samhälle var ett av mina bästa ämnen förr.

Allt har löst sig och jag är glad. Väldigt glad!
Och igår åt jag tårta, väldigt mycket tårta hahaha
Den var sjukt god! Linda, tack ännu en gång!

Ikväll ska vi på Saffran och äta en god middag! Äntligen ska jag få äta deras fantastiska bläckfisk igen!

Nej, nog med detta.
Jag måste snart börja plugga Algebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design by Roger - Kontakta mig om du är sugen på att få en ny design på din blogg.