måndag 28 juni 2010

My birthday

Idag är det min födelsedag som sagt.
Dagen har varit fantastisk.
Började med tårta till frukost, sedan fyra timmars arbete.
Åka hem och förbereda innan mina älskade vänner kom hit på fika.
Tack igen för alla fina presenter!

Vid 20 snåret begav vi oss till Invito för en trevlig middag med mor, far och broder.
Maten var god, men jag är endå lite besviken på deras meny.
Jag älskar de mer klassiska italienska rätterna, scampi, tonfisk och allt annat gott.
Och att deras AntiPasto inte innehöll mozzarella.
Men maten var bra.

Nu väntar jag ivrigt till mitt nästa besök på Saffran som äntligen öppnar igen.
Deras bläckfisk är helt fantastisk!

Och jag är så himla glad idag, jag fick en symaskin av mamma och pappa.
Dom är söta! Så nu ska det sys förfullt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design by Roger - Kontakta mig om du är sugen på att få en ny design på din blogg.